Skriv i feltet under for å søke eller du kan klikke på ett av stikkordene nedenfor.
- abonnement
- ansattparkering
- arbeidsgiver
- årskort
- autopay
- Avtale
- betaling
- betalingsautomat
- betalingskort
- faktura
- GDPR
- kontakt
- Leie
- leiebil
- leietaker
- månedskort
- Oppsigelse
- OSL
- oslo lufthavn
- Pay Later
- personopplysninger
- personvern
- timebank
- Torp lufthavn
-
Generelle spørsmål
- Hvordan fungerer forhåndsbooking av parkering på Torp Sandefjord Lufthavn?
Når du forhåndsbestiller parkering på nettsiden, reserverer du en plass i det valgte parkeringsområdet. Du vil motta en bekreftelse på e-post med detaljer om din booking. Ved ankomst identifiseres bilen din automatisk basert på bilskiltet.
- Kan jeg parkere hvor som helst innenfor det reserverte området?
Ja, innenfor det valgte parkeringsområdet kan du velge en ledig plass. Spesifikke plasser kan ikke reserveres.
- Hvordan fungerer forhåndsbooking av parkering på Torp Sandefjord Lufthavn?
-
Bestilling og endringer
- Hvor langt i forveien kan jeg bestille parkering?
Du kan bestille parkering opptil 12 måneder før ankomst og frem til 5 timer før. - Kan jeg endre eller kansellere bestillingen min?
Endringer eller kanselleringer må gjøres senest 24 timer før planlagt ankomst. Noen produkter, som rabatterte tilbud, kan ha begrenset fleksibilitet. Endringsgebyrer kan påløpe. - Hva skjer hvis jeg blir forsinket eller ankommer tidligere?
Hvis du ankommer tidligere eller blir forsinket, vil systemet automatisk justere tiden, og du vil bli belastet for eventuell overtid ved avreise.
- Hvor langt i forveien kan jeg bestille parkering?
-
Betaling og priser
- Hvordan betaler jeg for parkering?
Betaling gjøres ved forhåndsbestilling via nettsiden med bankkort. Ekstra tid utover det bestilte belastes automatisk.
- Hva skjer hvis jeg overstiger parkeringstiden jeg har bestilt?
Du må betale for overtid før du forlater parkeringsområdet. Dette gjøres automatisk ved utkjøring.
- Hvordan betaler jeg for parkering?
-
Sikkerhet og personvern
- Er bilen min trygg på parkeringsplassen?
Onepark sikrer parkeringsområdene i henhold til gjeldende standarder. Likevel parkeres biler på eget ansvar, så vi anbefaler å ikke la verdisaker ligge synlig.
- Hvordan håndterer dere mine personopplysninger?
Vi behandler dine data i samsvar med GDPR og norsk lovgivning. Les mer i vår personvernerklæring.
- Er bilen min trygg på parkeringsplassen?
-
Kontakt og kundeservice
- Hvordan kontakter jeg kundeservice?
Du kan kontakte oss på:
E-post: kundesenter@onepark.no
Telefon: +47 22 05 75 00
- Hvordan kontakter jeg kundeservice?