Skriv i feltet under for å søke eller du kan klikke på ett av stikkordene nedenfor.

  • Timeantallet i min profil er feil.

    • Hvis vi har fått en utydelig lesing av bilskiltet ved utkjøring vil timebanken fortsette å telle frem til denne blir manuelt korrigert i baksystemet. Dette gjøres fortløpende, men noen ganger kan det ta litt lengre tid. Dette er årsaken til at timeantallet viser feil når timebanken sjekkes før vi har korrigert bilskiltet. Så snart dette er gjort oppdateres timebanken korrekt.
  • Må jeg legge inn betalingskort i profilen?

    • Nei, men det anbefales for å unngå faktura med fakturagebyr. Legger du kortet inn etter innkjøring første gang, så vil du parkere sømløst med trekk fra kortet for fremtidige parkeringer
  • Hva skjer hvis det er endringer i profilen min hos ID-kontoret?

    • ONEPARK har satt i drift en SMS tjeneste som varsler deg som bruker at det har blitt gjort endringer i ditt ansettelsesforhold. Denne tjenesten "fanger opp" alle endringer som har blitt utført, for eksempel navnendring, telefon nr, arbeidsgiver, etc. Det er ikke nødvendigvis du som har meldt disse endringene til ID-kontoret, men det kan være en generell oppdatering som er gjennomført.
    • Hvis du mottar en slik SMS rett etter innkjøring, er det viktig at du snarest går inn på din Autopay profil (benytt link https://autopay.io/external/signup/avinor) og oppdaterer parkeringstillatelsen din. Frem til du endrer dette vil parkeringsavgiften være uten den rabatt som fordelsparkeringen gir deg.
  • Usikker på om jeg har registrert meg? (Jeg vet ikke om jeg har profil?)

    • Når du registrerte deg på betalingsautomaten fikk du tilsendt ett passord på SMS.
    • Hvis du ikke finner passordet eller ikke har mottatt ett passord går du til autopay.io
    • Her trykker du på «Glemt passord» og fyller inn epostadressen din. Trykk så på send passord. Du vil da få tilsendt ett nytt passord.
    • Dersom du ikke er registrert vil du ikke motta nytt passord.