Onepark ønsker å forsterke vår revenue avdeling, og søker deg som har et ønske om å påvirke inntektsoptimeringen i Norges mest spennende parkeringsselskap.
I rollen som Revenue Manager bidrar du til å sikre selskapet sin kommersielle konkurransekraft gjennom optimering av pris og kapasitet. Du får muligheten til å påvirke, samt utvikle våre produkter og hva vi tilbyr våre kunder, og du vil inneha en viktig rolle i det kommersielle teamet.
Vi ser etter deg som er analytisk, har gode kommunikasjonsevner, samarbeider godt både internt og ekstern og har en utpreget kommersiell forståelse.
Du er opptatt av detaljer og mestrer samtidig å se helheten. Du har en klar forståelse av forholdet mellom tilbud og etterspørsel, og forstår effekten av å aktivt bruke produkt, pris og kapasitet til å tiltrekke flere kunder til våre kunders parkeringsanlegg.
Vi tilbyr
- en spennende og utfordrende stilling som ansvarlig for drift og videreutvikling av vår Revenue Management systemstruktur
- god bransjeopplæring, et uformelt miljø med et nettverk av engasjerte og profesjonelle kollegaer, hvor hjelp og støtte aldri er langt unna
- interessant hverdag hvor du har gode muligheter for personlig og profesjonell utvikling og stor grad av frihet under ansvar
- konkurransedyktige betingelser, inkl. bonus, gode pensjons- og forsikringsordninger
Arbeidsoppgaver
- Maksimere og optimere selskapets og våre kunders inntekter
- Jobbe aktivt med dynamisk prising, ved bruk av systemer for prisoptimering.
- Bidra til videreutvikling av verktøyene selskapet bruker til inntektsoptimering
- Bidra med nyutvikling og videreutvikling av salgbare produkter og løsninger
- Overvåke priser og produkter internt og eksternt
- Levere rapporter og analyser
- Delta i prosjekt- og anbudsarbeid
- Samarbeide tett med de andre kommersielle og operative avdelingene internt, samt være med i kundemøter
Kvalifikasjoner
- Relevant høyere utdanning
- Ønskelig med erfaring fra revenue management, prising eller annet relevant analysearbeid
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
- Relevant erfaring kan kompensere for manglende formalkompetanse
Personlige egenskaper
- Omgjengelig, samarbeidsorientert og strukturert
- Analytisk med kremmerinstinkt
- Gode kommunikasjonsevner
- Forretnings- og resultatorientert
- Selvstendig og løsningsorientert
Har du spørsmål til stillingen kan du kontakte:
Steinar Jore
Tlf. 400 11 999
Mail: sj@impact.no
IMPACT AS
Søknader behandles fortløpende.
Om Onepark
Onepark er en ledende aktør i innen parkering i Norge og drifter 300 parkeringsanlegg over hele landet. Vi har fokus på innovative kundeløsninger, og en smidig og enkel parkeringstjeneste til markedet. Onepark eies av Indigo Management som er et familieeid og finansielt solid konsern med lange tradisjoner innen parkeringsdrift i Norge og Norden. Konsernet eier også EuroPark i Finland og Polen, samt teknologiselskapet Autopay Technologies som har utviklet Autopay – markedets ledende digitale parkeringsløsning.
Onepark ønsker å være et litt annerledes parkeringsselskap. Vi vil være aktøren som har kunden i fokus og er "litt mer ålreit". Derfor er vi nøye når vi ansetter mennesker for å sikre at vi holder det vi lover – å være "litt mer ålreit". Ønsker du å vite mer om Onepark oppfordrer vi deg til å besøke vår nettside onepark.no og LinkedIn-profil.