Vi i Onepark er stolte driftere av parkeringsanlegget på Oslo Lufthavn, Nordens største parkeringsanlegg. Med mål om å være med på å gjøre oppholdet for de reisende fra Oslo lufthavn så bekymringsfritt og enkelt som mulig har vi skreddersydd flere ulike parkeringsalternativ.
Vi søker nå etter to kundebehandlere til vår suverene kundeservice, på Oslo lufthavn – en 100% stilling og en 50% stilling.
I denne rollen vil du bli Onepark sitt ansikt utad. Det er derfor viktig at du er både ansvarsfull, glad i mennesker og trives med å jobbe i et hektisk miljø. Er du en av de som motiveres av å yte best mulig kundeservice? Da håper vi at du leser videre.
Ansvar og oppgaver
- Kundebehandling på telefon, epost og calling
- Veiledning og oppfølging av kunder i forbindelse med booking av parkering
- Saksbehandling i vår kundeserviceportal
- Overvåkning og oppfølging av Onepark sine parkeringstekniske systemer
Du passer til stillingen dersom du:
- Har erfaring med kundeservice på telefonen
- Har gode dataferdigheter
- Har fylt 20 år
- Har evnen til å jobbe effektivt med fokus på kvalitet - både selvstendig, men også i team
- Trives med telefon og data som arbeidsverktøy
- Kommuniserer svært godt både muntlig og skriftlig, norsk og engelsk
- Jobber strukturert og målrettet i hektiske og stressende perioder
- Trives med å jobbe i turnus
- Har førerkort klasse B
Du vil komme til å jobbe mye på egenhånd, og jobben krever derfor en person som er pliktoppfyllende, som tar ansvar og kan arbeide selvstendig, men også en person som er en god lagspiller og som kan samarbeide bra med ledere og de andre hel- og deltidene.
Har du spørsmål om stillingen kan du kontakte kontorleder Anne-Grethe Røsrud på telefon 64 81 19 98.
Søknadsfrist 12. mars.
CV og søknad sendes til anne.rosrud@onepark.no
Om Onepark
Onepark er en ledende aktør i innen parkering i Norge og drifter 300 parkeringsanlegg over hele landet. Vi har fokus på innovative kundeløsninger, og en smidig og enkel parkeringstjeneste til markedet. Onepark eies av Indigo Management som er et familieeid og finansielt solid konsern med lange tradisjoner innen parkeringsdrift i Norge og Norden. Konsernet eier også EuroPark i Finland og Polen, samt teknologiselskapet Autopay Technologies som har utviklet Autopay – markedets ledende digitale parkeringsløsning.
Onepark ønsker å være et litt annerledes parkeringsselskap. Vi vil være aktøren som har kunden i fokus og er "litt mer ålreit". Derfor er vi nøye når vi ansetter mennesker for å sikre at vi holder det vi lover – å være "litt mer ålreit". Ønsker du å vite mer om Onepark oppfordrer vi deg til å besøke vår nettside onepark.no og LinkedIn-profil.